In juni 2018 gaat alweer de zevende musicalproductie van JONG! in première in De Kring Roosendaal. Na het grote succes van Peter Pan heeft de stichting besloten om de huidige koers te blijven bevaren en zich vast te houden aan sprookjesverhalen. Dit seizoen wordt het publiek meegenomen in de mystieke wereld van 1001 nacht. Naar het land van prachtige paleizen, uitgestrekte zandvlaktes en natuurlijk de magische lamp. In deze betoverende wereld wordt de  straatarme Aladdin smoorverliefd op de beeldschone prinses Jasmine. Boze tovenaars, gemene schurken en een starre sultan staan het prille liefdesgeluk echter in de weg. Gelukkig staat het koppel magische hulp te wachten in hun zoektocht naar ware liefde en gerechtigheid.

Een muzikale reis naar het mystieke Midden-Oosten; een uniek stuk totaaltheater waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Er wordt een beroep gedaan op alle disciplines om van deze voorstelling een ware beleving te maken.