Na het grote succes van Kruimeltje presenteert JONG! ook in de decembermaand van 2019 een spiksplinternieuwe wintermusical. Dit keer neemt JONG! u mee naar een verborgen wereld in één kleine sneeuwvlok. Waar het wervelende winterverhaal van de wonderlijke wereld van de Wie’s op u wacht. Een vrolijke volkje dat 364 dagen per jaar uitkijkt naar die éne dag; Kerstmis. Het feest van tierlantijnen, taartjes en twinkellichtjes . Maar ver verstopt van al dit gedruis, leeft de Grinch in de eenzame berg. Met het gifgroene plan om dit jaar het Kerstfeest te stelen. Een sprankelende wintervoorstelling boordevol muziek, kleur en spektakel. ‘De Grinch en het gestolen Kerstfeest’ gaat in première op Tweede Kerstdag (26 december 2019) in de Grote Zaal van De Kring Roosendaal. Vanaf dan is de voorstelling een kleine week te zien tijdens de kerstvakantie (26 t/m 30 december). Kaarten zijn vanaf nu te verkrijgen aan de theaterkassa of via de website van De Kring Roosendaal.

Voor deze fonkelende nieuwe JONG! productie zijn wij op zoek naar enthousiaste jongens en meiden met theaterervaring. Omdat er vrij intensief aan deze productie wordt gerepeteerd, hanteren wij een minimum leeftijd van 12 jaar (middelbare school). De audities vinden plaats op zondag 1 én 8 september op een locatie in Roosendaal. Vanaf 15 september zal er elke zondag worden gerepeteerd van 10.00 tot 17.00 uur in het (naar alle waarschijnlijkheid) Cultuurhuis Bovendonk. Deelname aan de audities is kosteloos; om deel te nemen aan de productie wordt echter wel 200 euro contributie geheven. Er is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar voor de audities van deze productie; dus wees er op tijd bij! Maak deze Kerst onvergetelijk met deze betoverende theaterervaring!

Voor meer informatie over deze productie of voor aanmeldingen voor de audities op 1 en 8 september:
info@stichtingjongtheater.nl